IGTV یکی از قابلیت های اینستاگرام است که کاربر می تواند با استفاده از این قابلیت ویدئو طولانی تری را به اشتراک بگذارد.
این ویدئو ها قبلا کمتر دیده می شد اما با توجه به آپدیت های اخیر اینستاگرام می توان ویدئو های IGTV را در قالب پست منتشر کرد و سبب بازخورد بهتر ویدئو ها شد.در این مقاله ترفند ۱۹ آموزش پست کردن ویدئو IGTV را یاد می دهد.
امروزه اینستاگرام ۸۰۰ میلیون کاربر فعال دارد این رویند از سال ۲۰۱۳ پیشرفت چشم گیری داشته است. این روند باعث شد اینستاگرام به محیطی با پتانسیل بالا برای اجرای انواع تبلیغات تبدیل شود و آشنایی با امکاناتی که ارائه می دهد بیسار مهم است.
اینستاگرام با ویژگی منحصر به فرد IGTV، به کاربران اجازه منتشر کردن فیلم های بیش از ۱ دقیقه را می دهد وسبب تبلیغ گسترده تر و بهتری از خدمات خود بروز می دهد و همچنین سبب بیشتر دیده شدن تبلیغ و در نتیجه با بازدید بیشتر، فالور های شما بیشتر می شود و پیج شما بازدهی بالاتری پیدا می کند که بسیار عالی است.
چگونه IGTV را در قالب پست منتشر کنیم؟
۱- وقتی که یک ویدئو IGTV ایجاد می می کنید، شما به صفحه ای می روید که از شما عنوان و توضیحات آن ویدئو را می خواهد که به آن اضافه کنید.
۲- گزینه ارسال پیش نمایش را مشاهده می کنید.
۳- کلید پیش نمایش ویدئو IGTV خود را روشن کنید تا در پروفایل یا فیلد خود منتشر شود.
۴- تامب نیل ویدئو در فیلد آپلود IGTV شما را پوشش می دهد. اگر چه شما گزینه دیگری را برای ویرایش خواهید دید که به شما این اجازه را می دهد تا ویدئو را از دوربین خود آپلود کنید یا با اسکرول IGTV فیلم خود را سفارش سازی کنید.
۵- کپشن ویدئو IGTV زمانی که شما عنوان ویدئو خود را می نویسیدظاهر می شود و شما می توانید آن را به عثب بازگردانید و قبل از نمایش ویرایش کنید.
۶- مخاطبانتان این امکان را خواهند داشت که با یک کلیک بر روی ویدئو در گوشه سمت چپ پایین پیش نمایش ویدئو را مشاهده کنند.
برای نمایش پیش نمایش ویدئوهای IGTV گزینه ای در سمت راست بالای صفحه نمایش وجود دارد.
نکته: اگر شما IGTV خود را از پست های خود حذف کنید همچنان در کانال IGTV وجود دارد.
داشتن گزینه به اشتراک گذاری نمایش ویدئو IGTV به محتوا داخل کانال شما نمایش بیشتری می دهد. با توجه به استقبال کاربران و رضایت آنان از این ویژگی به نظر می رسد IGTV گسترده تر و با کیفیت تر می شود.